Sub-Distrito Atabai, hola parte ba Distrito Bobonaro.

Distrito Bobonaro haketak no mos fahe malu fronteira ho Indonesia (distrito Belu, Timor loro monu) ba loro monu, ho distrito Ermera ba loro sa’e, ho distrito Covalima ba tasi mane, ho Ombai ba parte tasi feto. Total luan area rai kilometro 1,368.12. The district is very diverse in terms of its geographical features, ranging from very mountainous terrain in the South to coastal low land areas in the North. 

Tuir adminstrasaun ninian, Distrito Bobonaro fahe ba sub-distrito nen; Atabai, Balibo, Bobonaro, Cailaco, Lolotoe ho Maliana. Escritorio adminstrasaun Publico Timor Loro sa’e (ETPA) ninia iha capital  Maliana, ho ninian sub-escritorio iha sub-distrito ida-idak. Administrador halao administrasaun ba Distrito no mos coordenador sub-distrito halao administrasaun iha escritorio sub-distrito. 

Iha grupo etnico rua iha Distrito Bobonaro; Kemak populasaun nebe maka hela iha area Cailaco, Balibo no mos Atabai, Bunak grupo nebe maka predomina iha Bobonaro ho Lolotoe. Iha Maliana grupo etnico Bunak ho Kemak hela kahur malu. Lingua maka usa laos deit Bunak, Kemak ho Bekais. Mayoria populasaun comprende no koalia lingua nasional Tetum ho Bahasa Indonesia. Koalia lingua Portuges sira nebe maka generasi uluk ninian, maibe agora dadaun lingua portuges hanorin ona iha escola-escola sira.

Fontes: Estatal 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...